tiistai 10. syyskuuta 2013

Lähtökuopissa

Lähtöön on aikaa enää muutama päivä. Tajusin viime viikonloppuna, että mulla on enää alle viikko aikaa lähtöön. Hurjaa! Pakkaamista en ole vielä aloittanut, mutta pyykkiä pessyt kamalasti, ettei viimeisenä päivänä tarttis todeta että kaikki vaatteet on likaisina :D Ja oon mää ettiny jo mun ison matkalaukunkin :)

Unkarihan on siitä helppo maa mennä, että sieltä saa lähes mitä tahansa. Ei siis tarvitse raahata koko omaisuutta mukana että selviää jouluun asti, vaan riittää että ottaa tärkeimmät mukaan ja voi sitten ostaa paikanpäältä kaikkea kivaa :)

Olen nyt pari päivää ollut flunssassa. Onneksi tänään on vapaapäivä niin on aikaa lepäillä ja ottaa rauhallisesti. Jotain koulutehtäviä on pakko tehdä, mutta mitään kovin fyysistä ei tartte onneksi tehdä. Toivottavasti olo tästä paranee, räkäisenä ei ole kiva istuskella lentokoneessa (eikä kipeänä ole muutenkaan kiva olla).

Györissä vaihtarielämä on alkanut syyskuun alussa kun suurin osa vaihtareista meni sinne. Facebook-ryhmän mukaan heillä on ollut paljon kaikkea ja vähän harmittaa kun missaan pari ekaa viikkoa ja kaiken sen ryhmäytymis-jutun ja tutustumisvaiheen, mutta eiköhän sitä porukkaan pääse ihan kiitettävästi mukaan jos ei jää yksin huoneeseen mököttämään :) Paitsi että mua harmittaa että missasin audin tehtaaseen tutustumisen ja eläintarha reissun! Mutta eläintarhaan ainakin kerkiää myöhemminkin :) 

Harjoittelupaikasta ei ole kuulunut oikein mitään, mutta viimeistään paikan päällä sitten selviää enempi ja parempi et mitä ja missä ja koska yms yms. Tämmöiseen paikkaan nyt kuitenkin oon menossa harjoitteluun. Saa nähä mitä siitä tulee mun lähes olemattomalla unkarin kielen taidolla, mutta eiköhän se siitä :D Toivottavasti opin paljon lisää unkaria :) (ja toivottavasti ohjaaja puhuu englantia hyvin :D)

Millään en malttais odottaa lähtöä! ^_^ Enää ei ees pitäis olla mitään paperihommia mitä pitää täälä suomen päässä tehä. Keväällä sai juosta senkin edestä koululla hakemassa ties mitä leimoja ja allekirjoituksia ja lähetellä kaikenmaailman papereita joka paikkaan. Mutta on se ollut kyllä kaiken vaivan arvoista, ainakin tähän asti ;)

Fiilistelybiisi ^^



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti